Alla inlägg den 21 november 2008

Av Sara - 21 november 2008 13:44

Igår hade vi ingen rolig morgon här hemma. För ett par veckor sedan fick jag veta av sonens fröken att hela skolan skulle på teater, hon frågade om jag kunde följa med men jag jobbade tyvärr.... Hon lovade även att förbereda sonen redan från måndagen för vad som skulle hända... men nånstans blev det en miss och när jag pratade med honom kvällen innan så visste han inget. varpå han direkt började "diskutera" om detta, att han minsann inte skulle med osv, (han brukar göra så när han iunte vet vad som ska hända) Så i går morse kom han ju på det direkt när han vaknade på morgonen och allt blev fel, utbrott, försök att slå och sparkas, skrek och sa massa fulord =( . När vi kom till skolan så blev det ju inte direkt enklare till en början, men till sist så lyckades en pappa, pappa K, att få med honom och då när dom väl kom iväg så gick det bra, han hade roligt, Tack och lov!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards